sunnuntai 19. elokuuta 2012

19.08.2012

Tänään taas ajattelin, että sitten huomenna...

 - huomenna syön kunnolla, tänään herkuttelin ihanilla salaateilla, muutamilla kourallisilla maissilastuja ja ihanalla hyydykekakulla, kokouksen ohessa tarjoilu siis pelasi
 - huomenna menen lenkille, ihan heti aamusta kun vanhempi lapsi menee kerhoon... 
 - huomenna menen salille illalla, sikäli mikäli mies tulee ajoissa kotio ja JOS ei tule niin tee lihaskuntoja kotona

Mutta tänään olen siivoillut ja järjestänyt, koukuttanut itseäni syvemmälle ja syvemmälle pinterestiin... niin ja pitänyt kokousta, nyt tiedetään taas missä kenenkin ohjaajan pitää milloinkin olla, hyvä me! Joskus näinkin, sunnuntaisin...tämähän on monesta varmasti aivan normaalia, mutta ei mulle!

Tuo mun blogin nimikin jo kertoo tästä kuinka yritän olla minä. Se on enemmän kuin pitkään aikaan olen antanut itselleni luvan. Nyt haluan olla minä, just sellanen kuin olen ja juuri sellainen kuin tahdon ITSE itseni olevan. Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. En aio enää kuunnella niitä "älä nyt enää laihdu, ethän sä näytä kohta enää itseltäsi"-kommentteja, enkä myöskään aio antaa muiden ohjailla mua liiaksi. Tahdon löytää itseni uudestaan kaikilta osin. Tahdon löytää sisäisen rauha itseni kanssa ja sen tien missä voin hyvin. Haluaisin päästä siihen energisyyden tasoon, jolloin jaksaisin vaikka mahdottomia, mutta niin, että antaisin itselleni rauhan vain olla ja nauttia vaikka sitten sohvan syleilystä. Koska etenkin se rauhoittuminen luvan kanssa on mulle aivan mahdottoman vaikeaa. Kaiken tämän lisäksi tahdoisin löytää oman tyylini, siis pukeutumisen suhteen. Kun pikkuhiljaa alkaa olemaan sen kokoinen, että kaupasta voi ostaa jo mitä tahtoo, eikä vain sitä mikä mahtuu päälle, niin olisi ihana löytää se oma linja. Eiköhän tämäkin muotoudu tästä ajan kanssa.

Tästä ei sitten ole tulossa mikään tyyliblogi, missä postailisin päivän asuja, mutta eilisestä asustani tykkään. Mikä on outuo, koska tämä on ensimmäinen kesä sitten lapsuuden kun olen kehdannut pitää pelkkiä shortseja jalassa julkisilla paikoilla, edistystä kait sekin! En kyllä tiedä kannattaisiko näitä käyttää, mutta käytänpä kuitenkin! :)



1 kommentti:

  1. Mulla menossa päänsisäisesti aika samanlaisia ajatuksia. Hitsit nää sun postit kyllä antaa tosi hyviä ajattelun aiheita. Ja kuvat on just hyviä. Sellai sitä omaa tyyliäkin löytää pikkuhiljaa paremmin :)

    VastaaPoista