tiistai 28. elokuuta 2012

Eilen

Kun oma olo oli mitä oli, päätin piristää itseäni muutamilla jutuilla... 


Magneettikynsilakkaa... hämmentävää, mutta kyllä se toimi, tarvii tosin muutaman kerran treenata tuon laittoa ennenkun se on oikeasti sen näköinen kuin kuuluisikin. Myönnän olevani ihan mieletön kynsilakka-addikti, mutta se johtuu ihan siitä, että olen purrut koko ikäni kynsiä (vihaan sitä tapaa) ja nyt olen vihdoin pääsemässä siitä eroon, joten hieman pidempiä kynsiä on ihan mukava huoltaa ja laittaa.


Uudet treenihousut... tänään voin mennä pitkästä aikaa juoksumatolle! Olen toki voinut mennä tähän astikin, mutta pari viimeistä salikertaa olen suosinut crosstraineria, koska juoksumatolla housut on valunut kaiken aikaa pois päältä ja keskittyminen on mennyt lähinnä housujen tarkkailuun ja nosteluun! Periaatteessa oikein kiva, mut voisko joku lahjottaa mulla muutaman satasen, noin niinkun kannusteeksi ja uusien vaatteiden ostoon. Nyt meinaan ollaan siinä tilanteessa, että aika monet vaatteet alkaa olemaan reiluja, mutta uusiakaan ei oikein raaskisi ostaa vielä, kun tietää, että tuota pudotettavaa löytyy. Noh, jokatapauksessa olin hyvin tyytyväinen, kun myyjä kysyi kokoa ja en oikein osannut sanoa... hän kaivoi siitä rekistä sitten yhden koon, jota lähin sovittamaan hieman skeptisenä, mutta kuinkas kävikään. Nehän olikin just sopivat! Ja voin myöntää, en ehkä koskaan ole ostanut tuon kokoisia housuja!!! (Salaisuus, älkää kertoko kenellekkään, ne oli kokoa 40! Ei siinä vielä mitään, mut miettikääs sitte sitä seuraavaa kokoa alaspäin!!!)

Maanantai piristyi kummasti näillä... ja tähän sumuiseen ja harmaaseen aamuun herättiin hyin nukutun yön jälkeen hieman pirteämpänä kuin eilen. Tänään mie olen NIIN siellä salilla ja teen korsettia ja jalkoja! Odotan jo niin innolla ja vähän kauhulla mitä siitä flunssan ja rötväilyviikonlopun jälkeen tulee... mutta hyvä olo siitä ainakin tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti