torstai 16. elokuuta 2012

Koputetaan puuta...

Mutta sain kuin sainkin karkotettua orastavan flunssan... tiistaina vielä olo oli hivenen kehno, ei tosin mitään maanantaiseen oloon verrattuna. Käytiin poimimassa mun isoäidiltä marjoja ja muuten otin tiistain vielä levon kannalta. Eilen vein vanhemman pojan seurakunnan kerhoon ja lähdin pienemmän kanssa lenkille. Teki NIIN hyvää, ja en ymmärrä miten ihmiseltä voi irrota hikeä niin paljon yhden kävelylenkin aikana! Toki mulla oli se 13kiloa ylimäärästä painoa rattaissa työnnettävänä ja mentiin sellanen reitti, mikä sisälsi 4 tajuttoman jyrkkää ylämäkeä ja pari pitkää ja loivaa, ikuisuuden pituista nousua... lisäksi oli lämmin aamu ja aurinko porotti täydeltä terältä. Ei kai se sitten muuta tarvitsekkaan.

Tälläsiä (nää on ne mitä jäi heti syötäväksi) saatiin mummilasta...plus monta kiloa omenoita!


Illalla mun oli vielä tarkotus lähteä salille, mutta aikataulullisista syistä jäin kotio... Mun miehen isoveli, T, on urheiluhieroja ja tuli meille laittamaan sekä mun, että isännän selät kuntoon. Mulla on aina ollut ongelmia selän kanssa, mutta nyt kun olen alkanut liikkua ja tekemään lihaksistolla jotain, niin selkäkin on pysynyt paremmassa kunnossa, sen huomaa T:kin. Toisaalta hartiaseutu oli ihan juntturassa (osittain treenistä johtuen) ja nyt onkin hartiat aivan kosketusarat kun niitä on murjottu... Muuten olo on ihan kun uudesti syntyneellä ja illalla melkein humisi päässä kun veri kiersi niin mukavasti. Tällästä pientä arjen luksustahan tää on!  


Tällästä  meillä siis tällä viikolla. 



1 kommentti:

  1. Tulin vastavierailulle ja hyvältä vaikuttaa :) Hieronta kyllä kelpaisi mullekin, ehkä pitääkin varata sellainen.

    VastaaPoista