perjantai 21. syyskuuta 2012

Perinteikästä perjantaita

Perjantai-postaus siis luvassa!

Paino junnaa paikallaan, eli siis +/-0 viikko taas! Nyt toi ruokapäiväkirjan pitäminen jatkuu siis ainakin vielä ens viikon, että saan oikeasti virallista näyttöä syömisistä ja osaan sitten katsastaa tilanteen todellisuuden. Koska itsestä tuntuu, että olen tän viikon syönyt ihan hyvin, mutta ilmeisesti tuo ruokailu kuitenkin vaatis jonkinlaista tarkempaa tsekkausta.

Liikkunutkin olen tällä viikolla enemmän kun pitkään aikaan ja se on tuntunut hyvältä. Jos tarkkoja ollaan niin 9,2tuntia liikuntaa on tullut tälle viikolle tähän mennessä. Vielä tänään olisi pitänyt olla salitreeni... mutta mutta, näillä mun läskeillä on jotain mua vastaan (tai sit ne vaan rakastaa mua eikä tahdo muuttaa pois), koska taas ne on liittoutuneet jonkun flunssan-pe***leen kanssa. Keuhkopöhö varmaan, sen verra on kaamea olo keuhkojen alueella ja äänikin kateissa. Siis kolmas kerta tänä syksynä! Mut hei, eihän mulla vielä yskää tai muuta vastaavaa olekkaan ollut, nuhaa vasta! Tää ajankohta on erityisen ikävä, koska just alko treenit taas luistaa todella hyvin edellisen flunssan jäljiltä ja olkapääkin on jo kunnossa. Vielä ikävämmäksi tän tekee, että sunnuntaina olis se elämäni ensimäinen combat, mut täytyy nyt katsoa uskallanko sinne lähteä vai en.

Tämän kuluvan viikon liikunnat


Noh, mutta näillä mennään mitä on annettu ja eihän sairastamiselle voi minkään, vaikka se ärsyttäisi kuinka paljon. Eli ei muuta kun vitamiinia naamaan, mustaherukkamehua kuppiin (kunhan ensin jaksan raahautua kauppaan sitä ostamaan) ja lepäilyä. Tulis nyt sitten kunnolla päälle korkean kuumeen kera ni vois sairastaa kerralla kaiken pois ni ei tarttis olla kaiken aikaa puolkuntonen. Nyt kuitenkin kaappaan perheen toisenkin nuhanenän (sen 2veen) kainaloon ja kaivaudutaan sohvalle viltin alle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti