maanantai 26. marraskuuta 2012

monday

... ei mulla mitään asiaa...

Tällä viikolla pitää kiirettä "muun elämän" kanssa... treenaaminen jää vähemmälle! Eikä yhtään enempää tai vähempää siitäkin syystä, että olen TAAS kipeänä. Se yskä sitten päätti ottaa musta erävoiton. Ja siis nimenomaan sellainen yskä, jossa yskitään ne keuhkot ihan tosissaan pihalle! Joten kun muussa elämässä on kiirettä, niin vähennetään sitten sieltä treenaamisesta, koska siinä ei olisi mitään järkeä tässä kunnossa. Muita elämän osa-alueita kun en voi tällä viikolla niin vain sivuuttaa. Vaikka kyllä mie kysyin mieheltä, että jos haen sairaslomaa lääkäriltä niin saanko oikeasti vain potea... sattuneesta syystä ei kuulemma onnistu... Aika jännä, sanoisinko! ;)

Joten näillä mennään mitä ylemmät tahot mulle suo. Ja siis ihan jos totta puhutaan niin tiedänhän minä, että tämä stressaava syksy on saanut tämän aikaan, mun kroppa ilmottelee liian korkeista stressitasoista ja pitää mut kaiken aikaa puolkuntosena. Lepoa, lepoa ja lepoa sekä vain leppoisaa tekemistä tää ihminen tarvis! Tälläselle ikiliikkuja-tättähäärälle paikallaan olo vaan on aivan julmetun vaikeeta!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti