keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Keskiviikon valitukset!

Olen ollut jotenkin ihan alamaissa koko tän alkuviikon... ihan ilman varsinaista syytä! Mun vaan tekis kaiken aikaa mieli käpertyä sohvalle viltin alle tuijottamaan jotain elokuvaa ja ehkä vähän syömään jotain hyvää! Joku täysin ennalta-arvattava romanttinen komedia olis ihan just passeli... koska miehän itken aina tällästen aikana ja nyt just jotenkin tuntuu, että se varmaan auttais... Siihen viereen tosiaan haaveilen karkkikulhoa... EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

FC_FI_403708_Merkkari_Mix_180g_web.jpg
Merkkarit <3
FC_FI_401913_Karl_Fazer_Mustikka-vadelma_39g_web.jpg
Ja Fazerin uutuus patukka... :D

Tällä viikolla treeniaikataulukin on mennyt hieman "uusiksi" ja olen nyt käynyt maanantaina ja tiistaina Hypoxissa, sekä eilen illalla vielä pitämässä tanssitunnin... Tänään pitäisi mennä salille! En muista koska viimeksi se olisi ollut PITÄISI! Koska tämän hetken ainut houkutteleva ajatus salilla on tasan tarkkaan infrapunasauna! Ei sillä, että sali-into olisi kaikonnut kokonaan, mutta tää edellä mainittu fiilis nyt vaan on tällänen, mihin ei sisälly sairaanpirteetäsaliTeaa! Ehkä tää on jotain masennusta siitä, että mun 15seconds of fame- aikakin oli ja meni! ;))) Mainos ei siis enää pyöri maikkarilla... :D Phah...

Tänään musta tuntuu myös siltä, että olen ravannut kaiken aikaa keittiössä syömässä jotain... jääkaapissa oleva suklaapatukka, pöydällä olevat lasten fazerin siniset konvehdit (7kpl mummilta saatuja) ja kaapin ylähyllyllä olevat lasten viikonloppunamuset (2pussia AngryBirds-karkkeja = namuja kahdeksi viikonlopuksi) on kyllä ainakin toistaiseksi saaneet olla rauhassa.... joten ei hätää, en mie ehkä kuitenkaan ole syönyt ylimäärästä kun leipäpalan ja banaanin. Eli ei tää mikään worst case ever ole... ja varsinaista repsahdusta ei ole tapahtunut!

Tätä mie söin äsken välipalaksi... herkuttelin siis!

Ehkä tämä kaikki vaan liittyy jollakin tasolla tähän mun stressiin ja tietämättömyyteen tulevasta, noin niinkun töiden ja opintojen suhteen... Minullahan kun ei ole tapana juurikaan stressata, kun ihan kaikesta ja aina! Tai sitten tämä kaikki kertoo vaan siitä, että ihminen se minäkin olen... teen huonoja valintoja ja ihmeellisiä ratkaisuja... Vielä kahden ja puolen vuoden opettelunkin jälkeen se "vanha minä" nostaa toisinaan päätään ja luulen, että joudun tähän tottumaan... Tuskin NIIN suuri osa minua ja NIIN pitkä ajanjakso mun elämästä ihan sormia napsauttamalla häviää kokonaan!

Ja sitten on vielä toi ilma! Onkohan mun olo tällänen ton ilman takia, vai alkoikohan toi ilma tän mun olon takia??? Koska eikös kaikissa elokuvissakin aina sada jos päähenkilö on allapäin??? ;)

No, nyt tuli tuo toinen osapuoli kotiin ja se tuntuis puolestaan olevan itse pirteys... josko se tartuttais tosta edes osan muhun??? No niin ja heti se raahaa mut salille... ööö... joo... oikeen tositositosi monta kertaa joutu sanomaan, et mennään... ;) Ainakin kerran! :DDD

2 kommenttia:

  1. "Se, minkä tiedostat ei hallitse sinua, vaan sinä hallitset sitä." Veikkaan, että Tea ei koskenutkaan mihinkään karkkeihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En niin, en koskenut! Ja salillekin menin miehen kanssa ja alakropan treeni oli taas niin hyvä, että just ja just jaksoin kävellä pukkariin rappuset ylös... ;) Heti on parempi mieli. <3

      Poista