keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Pinnallista paljastelun perään...

Mutta nainen kun olen! Tämän kevään himotukset:

FT60
Kuva Polar

Uusi sykemittari... Mulla on ollut se vanha vähän aikaa hyllyllä, kun sykevyön lähetin ei oikein ole enää yhteistyökykyinen. Se näyttää mun sykkeiksi aina joko 200 tai 00... Et joko vetelen ihan yli maximien tai sit olen kuollut! ;) Mut myös uusi houkuttelis jo ihan sen takia, et toi mun oma on aivan täysin perus vehje ja tollanen vähän hienompi versio olis kiva. Mutta periaatteessa vanhakin toimii, jos vaan sais aikaseksi ostaa sen uuden lähettimen...


http://www.gazoz.fi/tuotekuvat/pitk%C3%A4.jpg

Uudet treenipökät, mitkä olen kyllä jo itse itselleni luvannut, kunhan ympärys hieman vielä pienenee...
http://www.gazoz.fi/tuotekuvat/110657_b.jpg




Pinkit verkkarit... ihan vaan koska tarvin verkkarit ja ne on PINKIT!!! Molemmat ylemmät mm. täältä.



Uusi reppu on edelleen hakusessa... ja nyt on vanha mennyt rikkikin niin kesäksi kyl tarttis uusi saada... Täältä!

Ja viimeinen, mutta ei ehkä vähäisin näistä... Uusi fillari... ihan selkeesti kevättä rinnassa, kun tekis mieli päästä fillaroimaan! Fillarin suhteen en ole ihan kauhean tarkka, kunhan olis toimivampi ja enemmän mun ajoihin soveltuva kun tää nykyinen... Niin ja paremmat vaihteet kun nykyisessä ettei tarttis kaiken aikaa toivoa, et vaihde vaihtuis kun on tarvis... tai pelätä et jos vaihtaa vaihdetta ni lähteeköhän ketjut irti...  ;)

Ihan esimerkkinä tää kuva on täältä.


Mutta, tällä hetkellä olen ostostelu-lakossa, joten näistä vaan haaveilen! ;) Ehkä sitten joskus isona... tai vaikka synttärilahjaksi... tai sitten kun saavuutan sen -30kilon rajapyykin... tai jotain! :D

Mitäs te, olisko himotusta jotain uutta liikuntaan liittyvää kohtaan? Tai mitään suosituksia tai juttuja näistä mun himotuksista?

PS.Lukaskaa myös tuo tän päivän aiempi postaus...

4 kommenttia:

  1. Ui, ui... nythän pukkaa postausta niin tiuhaa tahtia että... -kiva! Itsellä (sairas)päivän paras hetki, kun muksut päikkäreillä, itsekin kohta hetkeksi huilaamaan... uusia jumppavaatteita himoitsen, mutta olen päättänyt, että sitten ostan, kun jotain konkreettista muutosta kropassa tapahtunut. Pari uutta paitaa, housut ja ehkä kyllä tärkeimmät olisivat uudet kengät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu meilläkin on tänään tylsää, kun vielä ollaan sisällä... ei uskalla tuota nuhanenää lähteä viemään ulos ihan vielä... :) Siksi siis äitillä on aikaa istuskella täällä, kun jätkät huutelee mulle aina "mitä sie täällä teet, mee pois!" Jos yritän vähän mennä leikkimään niiden kanssa... ;)

      Ja treenivaatteet kyl motivoi aina... itseäni ainakin. Ja monesti just tälläset "sitten kun olen siinä ja siinä pisteessä..."-jutut motivoi kummasti kun on joku konkreettinen palkinto saavutettavissa. :D

      Poista
  2. Mulla on käytössä toi Polarin sykemittari ja pääosin oon ollut siihen tosi tyytyväinen.:) Välillä siinä kyllä tulee samanlaisia sykeheittoja kuin sullakin, mutta en sitten tiiä, näyttääkö mikään mittari aina oikeita lukemia. Kantsii siispä ehdottomasti harkita tota! Tässä linkki mun postaukseen, jonka tein tosta mittarista: http://lasnahetkessa.blogspot.fi/2012/09/polar-ft60.html.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, en miekään usko, että ne välttämättä ihan 100% oikein näyttää aina, mutta toi mun oma ei näytä mitään tolta väliltä... se on aina joko 200 tai 00. ;) Ja kaikki muut kommervenkit patterinvaihdosta uuteen vyöhön on jo kokeiltu, mut mikään ei auta... Ja menee kyllä kovaan harkintaan tää mittari. :)

      Poista