tiistai 12. helmikuuta 2013

Ensimmäinen lajiaan..

Puhelimella bloggailen.. Katsotaan tuleeko tästä yhtään mitään! Varmaan ainakin lyhyempi postaus mihin on totuttu ja VIELÄKIN enemmän kirjotusvirheitä... ;) Niin ja mulla ei ole hajuakaan mihin ja miten noi kuvat tähän tulee... Vai tuleeko ollenkaan... Minä ja tekniikka!!! ;)
Noh, nythän kävi niin että kyllä se flunssa yrittää puskea päälle ihan tosissaan... Lisä -D, -C ja sinkki on aloitettu ja ihan kohta keitän JO toiset kahvit tänään, että saan pään pidettyä paikoillaan illan tanssitunnilla. ;) Omasta ohjauksesta kun ei luisteta, ei ainakaan jos koreografia on jäänyt edellisellä kerralla ihan hakoseen. Mutta salitreeneissä joudun taas himmailemaan ainakin pari päivää... Just kun sain eilen ihan mielettömän tuntuman treeniin!!! Äsken mietinkin, että jos tää lihaskipu johtuukin vaan tästä orastavasta flunssasta, mut harvemmin se lihassärky on näin  paikallistettavissa pakaroihin. ;)
Kuvat vaikuttais tulevan putkessa tohon perään... Hmm... Jos joku osaa neuvoa miten niitä saa tekstiin sekaan niin saa kertoa... Tai miten niihin saa kuvatekstit??? Mulla on vielä paljon opittavaa tässä!!!
Kuvissa kuitenkin suihkun raikas minä, lääkinta aloitettuna... Mun lounas, nam nam... Ja eilisen puntin tehot, ihan ok salitreeni! Eipä mulle tänään muuta... Kertokaa kivoja juttuja, et jos tästä oikeesti sairastun ni mulla on sit tekemistä... :)))

8 kommenttia:

  1. Oho, tulipa isot kuvat. Sanoo yks, joka saa hädin tuskin tietokoneellaan blogiinsa kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpäs olikin! Mitenhän niitä saa tolla puhelimella pienennettyä... Hmmm... :)

      Poista
  2. Täällä peukut pystyssä, että siun tauti ois ohi ennen kuin kerkee kunnolla iskeekään! Kaikesta huolimatta jotenkin niin ihanan positiivinen ja energinen postaus :) Ihana Tea! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo.. viime yö oli ihan hirveä kun illalla oli pikkusen lämpöä, ni yöllähän sitten hikoiltiin sitä poies. Mutta nyt aamulla on yllättävän hyvä olo, mitä nyt nenä vuotaa ja aivastuttaa, mutta muuten! ;)

      Ja tiiätkö, jotenkin tuntuu niin hyvältä ja energiseltä olokin, noin flunssaa lukuunottamatta! Sen kun vielä selätän ni on sellanen draivi päällä että oksat pois! ;) Kunhan nyt vaan malttais ottaa tarpeeksi rauhallisesti tässä sairastellessa... <3

      Poista
  3. Mä en oo ainakaan tolla bloggerin appsilla keksiny miten noita kuvia sais tekstin sekaan. Kokoa muistaakseni sai jostain bloggerin asetuksista valita missä oli muitakin mobiiliasetuksia... Oisko ollu joku sellanen vai mistäköhän se oli... No kuitenkin kokoa oon saanut muutettua jos ei muuten niin sillä editoeilla kännyllä netin kautta normisti selatessa hallintapaneelia mut se kuvien siirtely ei siellä onnistu kyl ainakaan mun ompullla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok. Täytyy varmaan kääntyä ton meidän perheen tietokonenörtin puoleen ja pyytää sitä katsomaan, et osaisko se neuvoa mitään... tai keksiskö se mitään keinoa, mitä mie en ole edes ajatellu. :)

      Poista
  4. Mä tykkään noista isommista kuvista :) Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nyt nää onkin ihan kivan kokoset, kun pienensin niitä vähän ihan koneella... mut alunperin ne oli ehkä tuplasti nykyisten kokoset... ;)
      Ja kiitos, mie täällä yritän sinnitellä ja hokea itselleni "en ole kipeä"-mantraa... :D

      Poista