lauantai 9. helmikuuta 2013

Nonniin!

Kun on kerran alkuun päästy niin sitten hoidettiin homma kotiin oikein olan takaa! Päätin antaa itselleni luvan herkutella... päätin antaa itselleni luvan tehdä sen kerran viikossa... tänään olen syönyt laskiaispullaa ja irtokarkkeja! Jooh, tosin olen tässä todennut ettei mitään PYSTY syömään samoissa määrin kuin ennen, niitä ei edes ostanut niin paljon kuin joskus aikoinaan! Ja täytyy myöntää, että nyt kun olen sallinut itselleni nämä herkut, niin ei niitä ole kyllä edes tehnyt mieli! Kielletty hedelmä on siis näköjään aina KIELLETTY hedelmä ja paaaaaaaaaaljon kiinnostavampi ja houkuttelevampi! Tällä kerta viikkoon-mentaliteetillä lähdetään tästä nyt siis liikkeelle ja sen sallimissa rajoissa mennään!

Tässä nää, karkkia alle puolet siitä, miten joskus ennen on ostettu, vaikka tostakin vois vähentää... ja eihän noi siis yksin mulle ole... niin ja vuokrattiin me sitten leffakin!


Huomena on luvassa myös perinteiset sunnuntai-jammailut bodyjamin tiimoilta. Ja ens viikon saliaikatauluakin hieman tuossa rustailin kalenteriin. Ensi viikolla tosin alkaa "uudet tuulet" ja hivenen joutuu tekemään "myönnytyksiä" treeni-juttujen suhteen, koska vapaa-aika vähenee kummasti! ;))) Mutta siitä kerron ihan virallisesti vasta ensi viikolla! :D

Tänään oli meidän minimiehen elämänsä ensimmäiset hiihtokilpailut! Hän oli niin intona ja hienostihan se meni... jos ei oteta huomioon n.0,5metrin syvyistä pehmeää hankea ladun ympärillä, mihin meidän ukko tietenkin kaatusi ja siinähän meni sukset ja sauvat ihan solmuun ja ylös hän pääsi vain isin pienoisella avustuksella! Ja huomena on luvassa perinteinen laskiasmäki... perinteiset pullat tosin siis vedettiin jo tänään, joten huomena keskitytään vain mäkeen ja sen ylös juoksemiseen! :D




Ja loppuun vielä pieni lahja! Mun äiti halusi onnitella mua nimipäivien ja työn takia ja osti mulle uudet treenipökät lahjaksi... olin tosin niitä itse mukana ostamassa, että sain just sellaset kun tahdoin! Näistä muistan nyt jatkossa sitten sen kuinka pitkälle olen päässyt ja kuinka paljon mussa voimia onkaan. Koska nää oli mun ensimmäiset viralliset pöksyt kokoa M!!! Missä ihmeen välissä musta on oikeasti tullut NIIN pieni??? Niin ja kiitos vielä äiti!


JUST DO IT! Eiks niin???
Lopuksi tahtoisin kiittää todella paljon kaikkia mua kannustaneita ja edellisiin postauksiin positiivisia kommentteja jättäneitä! Te ette uskokkaan kuinka paljon niistä on ollut henkisen järjissä pysymisen kannalta hyötyä! Ja hyötyä siinä, että olen pystynyt tekemään päätöksiä herkuttelujen suhteen! Ja loppujen lopuksi haluaisin myös sanoa, että minähän en tee tätä juttuani minkään kisojen tms. takia, vaan oman itseni ja loppuelämäni, ja siihen varmasti kuuluu myös herkuttelu, joten pakkohan mun on joskus oppia sekin asia hoitamaan normaalisti, eikä aina näin "huonosti"! Ei tälläistä itsensä parjaamista ja soimaamista enää, vaan sallittuja hetkiä joista saa nauttia, ehkä niiden herkkujen houkuttavuus pikkuhiljaa katoaa, kun niitä ei ajattele liikaa ja niistä ei tee itselleen liian suuria asioita! Tai sitten minä vain toivon näin... :D

4 kommenttia:

  1. ihanaa, makeet housut.... toi leffa on tosi hyvä :-) ja noi karkit näytti kyllä hyvältä....

    startasin muuten uuden blogin missä saan ne viimeset kilot pois :-)

    http://dieettidiili.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Housut tosiaan on ihanat, sitä Niken DriFit kangasta, eli ohutta teknistä materiaalia. Ja karkitkin oli loppujen lopuksi tosi hyviä!

      Täytynee tulla kurkkimaan tuo sun uusi blogi ihan ajan kanssa. :)

      Poista
  2. No mähän sanoin et kyl jossain vaiheessa alkaa naksahdella jutut paikalleen, pitää vaan olla itelleen vähä armollisempi. Sikkesiidee Tea! :) Oot yks supernainen.

    Vitsi munki tekis mieli laskiaispullaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinhän sie sanoit... tuo armollisuus itseään kohtaan on kovastikin työn alla, ehkä mie vielä joskus snkin opin.
      Ja hei, ei ne laskiaispullat ollu edes ihan niin kauheen hyviä!!! ;)

      Poista