sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Äitienpäivän iltana.

Eilen sitten pääsin kuin pääsinkin salille asti... ja "muistin" TAAS, kuinka ihanaa se siellä touhuaminen onkaan. Tein yläkropalle treenin ja sain kyllä aikamoisen hyvän tuntuman lihaksiin. Ylätalja-alatalja superina on kyllä ehkä mun ehdoton suosikki tällä hetkellä... tai noh, on kyllä hauiskääntö-ojentaja yhdistelmä taljallakin aika hyvä kombo! No jokatapauksessa kuviakin tuli räpsittyä... tai rakas mieheni räpsi! ;)


Täs on ihan selkeesti joku viimisen toiston itsensä tukehduttaminen meneillään... ;)

Puhallutti...

Viiminen toisto, ilmeestä sen näkee...

Näin tarkkoja kuvia taas tärisevin käsin!

Illalla sitten intouduin lähtemään vapaalle rakkaan ystävän kanssa ja päädyttiin "puistoon" nauttimaan ihanasta auringosta... loppuilta sujui aika tiiviisti tanssilattialla! ;)


Tänään on vietetty äitienpäivää mun isoäidin luona mansikkakakusta nauttien... ja kotona sain texmex-salaattia! Että herkuteltu taas on! Aamulla sain ihanan lahjan kun meidän 6vee oli askarrellut mulle kortin ja pienen puisen rasian, hänen omien sanojensa mukaan se on tarkoitettu Spibeltin säilyttämiseen, tuo vyö kun tuntuu olevan vähän väliä äipältä kadoksissa... ;) Kyllä lapsi äitinsä tuntee... harmi vaan ettei spibelt mahdu kyseiseen rasiaan, mutta ajatus oli tärkein.

Minä eilen


Minä tänään

Ihanaa sunnuntaita ja äitienpäivän iltaa kaikille sinne ruudun toiselle puolelle! Mukavaa kun huomenna on maanantai ja arki palaa taas tähänkin torppaan! Ensi viikko pyhitetään perheelle, töille ja liikunnalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti