perjantai 3. tammikuuta 2014

Vuoden aloitus!

Kuten varmasti moni muukin, niin minäkin, tein uudenvuoden lupauksia. Tai en tiedä oliko ne varsinaisia ja virallisia lupauksia minun kohdalla, sanoisin enemmänkin, että olen vain tehnyt paluun normaaliin. Ruokailut ovat pyritty normalisoimaan, ja voi kuinka hyvältä se perus-kotiruoka taas maistuukaan!

Liikuntaa olen nyt lisäillyt oikein kunnolla, päätin, että se on tehtävä NYT, eikä odoteltava enää yhtään. Eilen sain käteeni PT:n tekemän saliohjelman, jota pääsen kylläkin vasta ensi viikolla testailemaan... tää ihan siksi, että olen nyt päässyt niin mukavasti käymään ryhmäliikuntatunneilla, että en ole salille ehtinyt... niin no ja onhan tässä sellaisia "pieniä" domssejakin havaittavissa... ;)

Keskiviikkona, eli 1.1.2014 tehtiin tätä:


Vähän alkaa tässä kohtaa jo jalat painaa ja tekniikka karata... tää tais olla kuudes tai seitsemäs veto... kaiken kaikkiaan tein näitä 10 ja sanotaanko, että se riitti näin ensi hätään... mutta tästä on hyvä lähteä jatkamaan kunnon kohotusta. ;)

Eilen kävin kiskasemassa combatin, mikä alkaa aika kovasti hiipiä taas mun top 5-listalle eri lajeissa. Ja tänään aamulla ylitin itseni kahdesti...ensinnäkin olin 6.30 treenaamassa ja kaiken lisäksi lajina oli kahvakuula. Se oli elämäni ensimmäinen kahvakuula... mulla kun on vähän tätä liikuntaväline kammoa havaittavissa... Spinning-pyörästä olen joskus ollut aivan kammoissani, näin niin itseni nousevan pyörän päältä samoin kun Bridget Jones...steppilauta on musta vieläkin aika pelottava,siihenhän voi kompastua... ja kahvakuulanhan voi heittää vaikka kaverin niskaan... Joo, tiedän kaikki mun päässä, mut siltikin ne vaatii ylitystä ja kovaa vauhtia tässä ollaan menossa eteenpäin.


Seuraava mihin aion paneutua on mun oma hyvinvointi ja rauhoittuminen. Seuraavat kolme päivää olen luvannut mennä hitaasti ja nauttien kaikesta. Olen luvannut itselleni tehdä vain sellaisia asioita mistä pidän... luvassa on rauhallista oloa, lasten kanssa leikkimistä, 1h 45minuuttia jorailua sh' bamin ja boyjamin tahdissa, bodybalancea ja hyvää, kunnollista ruokaa. Ei mitään sen kummempaa, nautin rauhasta ja annan ajatusten levätä ja latautua tuleviin viikkoihin.



Ja kaikille Kotkalaisille, kannattaa olla iskelmäradion taajuuksilla aina klo.13.30 sekä 17.30...sieltä saattaa bongata jonkun "tutun kuuloisen"... sen tiimoilta kannattaa ehkä katsastaa tämä.
Ja kannattaa käyda myös katsastamassa tämä. ;)


Nyt ei muuta kuin ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Siis ihan mahtava blogi :D
    Eksyin tänne eilen tosi monen mutkan kautta, etsiskelin aamupäivällä hyvää focaccia reseptiä ja hellapolisiin sivuilta päädyin ilmeisesti jo lopetettuun sinun pitämään ruokablogiin, sieltä sinun toiseen jo myös lopetettuun blogiin ja sieltä tänne :) Aloitin lukemaan postauksia ihan mielenkiinnosta sieltä täältä ja loppuen lopuksi yöllä huomasin lukeneeni koko blogin läpi. Treeniblogit ovat lähellä sydäntä ja koska en itsekään ole aina ollut se kaikkein pienin ja vieläkin hommia on tehtävä niin samaistuin sinuun täysin ja oli todella mukava lukea että en ole ajatusteni kanssa yksin. Sain todella paljon energiaa ja vinkkejä sinulta, kiitos! Tämä blogi siirtyi suosikkeihin ja se vuokaan tehty focaccia oli tosi hyvää halloumisalaatin kanssa ;) Ihanaa Uutta Vuotta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuret kiitokset! :)

      Niin, onhan noita blogeja tullut muutamia pidettyä! ;)

      Ja mukava, että tykkäsit. Tervetuloa mukaan mun tarinan pariin. :) Ja hyvä, että vinkkejäkin on löytynyt. :)

      Poista