maanantai 7. huhtikuuta 2014

Hetkiä jolloin kaikki ei mene kuten Strömsössä!

Valo lisääntyy, päivät pitenee.. ilma lämpenee hitaasti, mutta varmasti... hiukset lyhenee ja joka keväinen vaalennusoperaatio on taas aloitettu... kaikki antaa lupausta keväästä ja kesästä...



Pää surisee asioita, kovin tärkeitä ja isoja juttuja... ajatukset liitelee ja elämä kannattelee... uusia asioita tulee ja joistakin vanhoista luovutaan...

Oma jaksaminen on ristiriitaista... puhisen intoa ja silti olen hieman epävarma... Valo piristää ja kevään kolkuttelu tuulettaa mieltä... siltikin en saa sellaista draivia päälle kuin haluaisin... Kaipaisin vaihtelua ja uusia juttuja... itseni ylittämistä ja uusien kokemusten keräämistä..



Olen puhdistellut ruokavaliota... ja myönnän etten ole siinä täysin onnistunut...
Olen pyrkinyt liikkumaan... ja myönnän myös sen kohdalla epäonnistuneeni osittain...
Olen pyrkinyt nukkumaan... ja myönnän, että tässä jos missä olen mennyt ihan honkiin...



Tässä ollaan juuri niiden haasteiden edessä, jolloin kovin moni meistä heittää hanskat tiskiin! Kaikilla meillä on hankalia päiviä ja hankalia viikkoja. Niiden ylitse täytyy vain mennä ja laskea huonoista ajoista irti. Juuri näinä hetkinä täytyy kaivaa esiin mielen sopukoista ne asiat miksi koko elämäntaparemonttiin on ryhdytty. Näinä hetkinä täytyy muistuttaa itseään siitä miten huono olo on jos palaa vanhaan... ja miten paljon parempi on nyt.

Ja jos tälläisen hetken koittaessa ei keksi mitään niin kannattaa soittaa kaverille ja pyytää tätä raahaamaan mukaan joko sinne salille tai tuonne ulos lenkille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti